top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Дипломні arrow Методика викладання музики arrow Психолого-педагогічні умови становлення і розвитку музичного слуху
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психолого-педагогічні умови становлення і розвитку музичного слуху

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО СЛУХУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ

1.1. Зміст поняття “музичний слух” у різноманітних наукових підходах

1.2. Музична діяльність як вирішальний фактор розвитку музичного слуху

1.3. Значення музично-слухових здібностей у процесі сприймання музики

РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОГО СЛУХУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ

2.1. Ефективні прийоми та методи підготовки учнів до слухання музики

2.2. Активізація музичного сприймання у процесі розвитку музично-слухових здібностей молодших школярів

2.3. Розвиток музично-слухових уявлень учнів та формування естетичного смаку до відображення природного середовища у музичних творах

2.4. Методика формування музично-ритмічного відчуття у контексті проблеми дослідження

2.5. Технологія формування та розвитку музичного слуху учнів початкових класів на уроках музики

2.6. Експериментальне дослідження рівня розвитку музично-слухових уявлень учнів у контексті естетичної спрямованості

2.6.1. Констатувальний експеримент

2.6.2. Технологія формування музичного слуху школярів

2.6.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 114

Дипломні роботи з Методики викладання музики

 
< Попередня   Наступна >
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024