Формування критичного мислення у ході розвитку читацьких компетенцій учнів старшої школи на уроці іноземної мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ 1.1. Проблема критичного мислення у різноманітних наукових підходах 1.2. Чинники розвитку критичного мислення учнів 1.3. Вікові особливості розвитку учнів старшого ступеня навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ХОДІ РОЗВИТКУ ЧИТАЦЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 2.1. Виховна й освітня роль читання на старшому ступені в середній загальноосвітній школі 2.2. Використання художніх текстів на уроках домашнього читання у контексті розвитку критичного мислення учнів 2.3. Методика формування критичного мислення на уроках читання з використанням кооперативно-інтерактивних технологій 2.4. Користування автентичними текстами для читання в мережі Інтернет, як ефективна умова розвитку критичного мислення учнів 2.5. Система вправ, спрямованих на формування критичного мислення на уроках читання в старшій школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 82 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|