Розвиток іншомовної монологічної компетенції молодших школярів за допомогою комбінованої наочності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ МОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Суть і характеристика монологічного мовлення 1.2. Вікові психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ МОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМБІНОВАНОЇ НАОЧНОСТІ 2.1. Класифікація наочності для молодшого етапу 2.2. Аналіз підручників для молодшого етапу ЗНЗ 2.3. Умови ефективності використання комбінованої наочності на уроках англійської мови 2.4. Комплекс вправ на удосконалення монологічного мовлення на початковому етапі з використання комбінованої наочності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |