Використання джазових наспівів як засобу формування іншомовної фонологічної компетенції на молодшому етапі ЗНЗ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 1.1. Лінгвістичні основи формування фонологічної компетенції 1.2. Вікові та психологічні особливості учнів початкової школи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДЖАЗОВИХ НАСПІВІВ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА МОЛОДШОМУ ЕТАПІ ЗНЗ 2.1. Значення використання музики і пісень на уроках англійської мови в початкових класах 2.2. Технологія формування та розвитку фонологічної компетенції учнів початкової школи на прикладі роботи з джазовими наспівами для дітей 2.3. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики формування іншомовної фонологічної компетенції учнів початкової школи засобами джазових наспівів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |