Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Курсові arrow Педагогіка arrow Формування в молодших школярів пізнавального інтересу засобами усної народної творчості на уроках курсу "Я і Україна"
25.09.2017
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Кнопки


Формування в молодших школярів пізнавального інтересу засобами усної народної творчості на уроках курсу "Я і Україна"

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку у навчально-виховному процесі

1.1. Історія вивчення ти дослідження пізнавального інтересу у різноманітних наукових підходах

1.2. Природа, структура та роль пізнавального інтересу у навчально-виховному процесі

1.3. Вікові особливості формування пізнавального інтересу в учнів молодшого шкільного віку

Розділ ІІ. Ефективні прийоми та методи формування в молодших школярів пізнавального інтересу засобами усної народної творчості на уроках курсу “Я і Україна”

2.1. Значення усної народної творчості у вихованні підростаючої особистості

2.2 Методика формування пізнавального інтересу школярів на уроках курсу “Я і Україна” засобами усної народної творчості

2.3. Аналіз наявного стану розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 58

Курсові роботи з Педагогіки

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 250 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2017