Використання сервісів Інтернет в педагогічній діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема використання сервісів Інтернет в педагогічній діяльності у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні завдання нових інформаційних технологій навчання РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ІНТЕРНЕТ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Види мультимедійних технологій та доцільність використання мультимедіа в навчальному процесі 2.2. Застосування сучасних інформаційних технологій на уроках як ефективний засіб активного і свідомого засвоєння учнями навчального матеріалу 2.3. Фактори, що зумовлюють доцільність використання сервісів Інтернет в дидактичних ситуаціях у контексті стану сучасного розвитку інформаційних технологій і досвіду впровадження комп’ютера в освіту 2.4. Позитивний вплив використання сервісів Інтернет в навчальному процесі на інтелектуальний розвиток школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|