Головна arrow Дипломні, магістерські ... arrow Психологія arrow Вивчення особливостей самооцінки студентів-психологів
27.04.2017
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Кнопки





Вивчення особливостей самооцінки студентів-психологів

Зміст

Вступ

Розділ I. “Я-концепція” як соціально-психологічний феномен і основна ланка самосвідомості особистості

1.1. “Я-концепція” у структурі внутрішнього світу людини та її характеристика

1.1.1. Свідомість, самосвідомість і психологічна структура “Я-образу”

1.1.2. Наукове осмислення проблеми “Я – концепції” у психологічних теоріях минулого і сучасного

1.2. Формування “Я-концепції” особистості у системі соціально-культурної взаємодії

1.2.1. Особистісна і соціальна ідентифікація “Я-образу”

1.2.2. Вплив соціально-культурного середовища на становлення “Я–структур” особи. Відхилення у розвитку “Я-концепції”

1.2.3. Значення Я-концепції у життєвій активності людини

1.3. “Я-концепція” як складова професійної самосвідомості майбутніх психологів

1.3.1. Структура професійної самосвідомості

1.3.2. Професійне самовизначення та формування морально-етичної спрямованості у майбутніх психологів-практиків

1.3.3. Професійна рефлексія як найвищий показник рівня професійної самосвідомості

Розділ II. Психологічне дослідження особливостей “Я-концепції” майбутніх практичних психологів та її динаміки в процесі професійної підготовки

2.1. Характеристика методів і методик дослідження особливостей “Я – концепції” майбутніх психологів

2.2. Обробка та аналіз результатів проведеного дослідження

2.2.1. Аналіз результатів дослідження за методикою “Тест 20 тверджень самоставлення”

2.2.2. Результати дослідження за „Шкалою оцінки самосвідомості”

2.2.3. Дослідження рівнів самооцінки особистості

Розділ III. Становлення професійної “Я-концепції” у студентів –майбутніх психологів під час професійної підготовки

3.1. Становлення професійної “Я-концепції” психолога-практика

3.2. Розвиток рефлексивних здібностей у студентів-психологів у процесі професійно-освітньої взаємодії

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Загальна кількість сторінок - 113

Дипломні роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі магістерські, дипломні та бакалаврські роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість магістерських та дипломних (бакалаврських) робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2017