Особливості сприймання форм предметів дітьми дошкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку 1.1. Значення формування початкових математичних знань для дошкільнят 1.2. Програмні завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку Розділ ІІ. Методика формування знань про форму та особливості сприймання форм предметів дітьми дошкільного віку на різних вікових етапах 2.1. Особливості ознайомлення дітей 2-3 років з формою предметів 2.2. Ознайомлення з формою предметів на четвертому році життя 2.3. Методика поглиблення понять про форму у середній групі дитячого садка 2.4. Формування понять та поглиблення уявлень про геометричні фігури як еталони форми предметів у старшій групі дитячого садка Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |