Методика і практика соціально-педагогічної корекції міжособистісного статусу у класному колективі |
Зміст Вступ Розділ І. Соціальний статус як предмет наукового дослідження 1.1. Особливості міжособистісних стосунків як основа становлення соціального статусу особистості 1.2. Чинники соціального статусу особистості Розділ ІІ. Методика і практика соціально-педагогічної корекції міжособистісного статусу у класному колективі 2.1. Експериментальне дослідження особливостей міжособистісних стосунків учнів у колективі 2.2. Напрямки, методи та форми корекції взаємостосунків Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|