Формування лексичної компетенції учнів молодшої школи на основі наочності |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-педагогічні та лінгвістичні основи формування лексичної компетенції на початковому етапі вивчення іноземної мови 1.1. Вікові та психологічні особливості розвитку учнів молодшого шкільного віку 1.2. Психолінгвістичні основи формування лексичної компетенції 1.3. Поняття ЛО та задачі навчання лексики в школі Розділ ІІ. Методика використання наочності на уроках іноземної мови у контексті формування лексичної компетенції учнів молодшої школи 2.1. Значення та роль засобів наочності у процесі навчання іноземної мови 2.2. Умови ефективності використання наочності під час формування лексичної компетенції учнів 2.3. Доцільність використання аудитивної наочності у процесі формування лексичної компетенції 2.4. Вправи при навчанні лексичних навичок читання за допомогою наочності 2.5. Застосування наочних ігрових комп’ютерних програм на різних етапах засвоєння лексики молодшими школярами Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |