Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Дипломні, магістерські ... arrow Психологія arrow Формування позитивної мотивації учнів підліткового віку до навчання в умовах загальноосвітньої школи
07.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




Формування позитивної мотивації учнів підліткового віку до навчання в умовах загальноосвітньої школи

Зміст

Вступ

РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз проблеми мотивації навчання учнів підліткового віку в умовах загальноосвітньої школи

1.1. Особливості поглядів на мотив різних психологічних шкіл

1.1.1. Трактування мотиву в зарубіжній психології

1.1.2. Розробка категорії мотиву у вітчизняній психології

1.2. Пізнавальний інтерес як головна складова мотивації навчання у підлітковому віці в умовах загальноосвітньої школи

1.2.1. Особливості психічного розвитку в підлітковому віці

1.2.2. Роль пізнавального інтересу в учінні

Висновок до першого розділу

РОЗДІЛ II. Методи та методика дослідження мотивації учнів підліткового віку

2.1. Методичні підходи до організації емпіричних досліджень мотивації навчання підлітків

2.1.1. Систематика   аспектів та методів дослідження мотивації навчання сучасних школярів

2.1.2. Дослідження пізнавального інтересу як головного мотиву навчання у школі

2.2. Методика і організація дослідження мотивації учнів підліткового віку в умовах загальноосвітньої школи

2.2.1. Дослідження мотивації навчальної діяльності учнів підліткового віку

2.2.2. Дослідження пізнавального інтересу учнів підліткового віку

Аналіз результатів дослідження

Висновок до другого розділу

РОЗДІЛ III. Формування позитивних мотивів навчальної діяльності учнів підліткового віку в умовах загальноосвітньої школи

3.1. Методична робота по формуванню мотиваційної готовності підлітків до шкільного навчання

3.1.1. Загальні рекомендації

3.1.2. Від мотиву афіліації до мотиву саморозвитку

3.2. Формування соціальної мотивації учнів-підлітків

3.2.1. Процес формування ціннісних орієнтацій учнів підліткового віку

3.2.2. Самовизначення підлітків на основі розвитку творчих здібностей

Висновок до третього розділу

ВИСНОВКИ

Список використаних джерел

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 82

Дипломні роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі магістерські, дипломні та бакалаврські роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість магістерських, дипломних та бакалаврських робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016