Навчання групового спілкування за допомогою проблемних завдань на середньому етапі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи навчання групового спілкування учнів середнього етапу ЗОШ 1.1. Вікові психологічні-педагогічні особливості учнів середніх класів 1.2. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4 .Труднощі оволодіння діалогічним мовленням 1.5. Етапи навчання діалогічного мовлення 1.6. Дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи Розділ ІІ. Приклади проблемних завдань для навчання групового спілкування учнів Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |