Розвиток самооцінки у студентів-психологів |
Зміст Вступ Розділ I. “Я-концепція” як складова професійної самосвідомості майбутніх психологів 1.1. Структура професійної самосвідомості 1.2. Професійне самовизначення та формування морально-етичної спрямованості у майбутніх психологів-практиків 1.3. Професійна рефлексія як найвищий показник рівня професійної самосвідомості Розділ II. Психологічне дослідження особливостей “Я-концепції” майбутніх практичних психологів та її динаміки в процесі професійної підготовки 2.1. Характеристика методів і методик дослідження особливостей “Я – концепції” майбутніх психологів 2.2. Обробка та аналіз результатів проведеного дослідження 2.2.1. Аналіз результатів дослідження за методикою “Тест 20 тверджень самоставлення” 2.2.2. Результати дослідження за “Шкалою оцінки самосвідомості” 2.2.3. Дослідження рівнів самооцінки особистості Розділ III. Становлення професійної “Я-концепції” у майбутніх психологів під час професійної підготовки 3.1. Становлення професійної “Я-концепції” психолога-практика 3.2. Розвиток рефлексивних здібностей у студентів-психологів у процесі професійно-освітньої взаємодії Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 85 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |