top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Дипломні arrow Педагогіка arrow Ігрові технології розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Ігрові технології розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

1.1. Пізнавальна активність в структурі навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку

1.2. Сутність, зміст і класифікація ігрових технологій як педагогічних

1.3. Особливості пізнавальної активності та ігрової діяльності у молодшому шкільному віці

1.4. Умови розвитку пізнавальної активності в початковій школі засобами ігрових технологій

РОЗДІЛ ІІ. ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

2.1. Методика колективної і творчої діяльності І.Іванова

2.2. Розвивальні ігри Б.Нікітіната Л.Нікітіна

2.3. Ігрова технологія “Граматика фантазії” Джані Радарі

2.4. Досвід учителів шкіл Житомирщини

РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

3.1. Діагностика стану сформованості пізнавальної активності молодшого школяра

3.2. Розвивальна програма розвитку пізнавальної активності учнів

3.3. Аналіз ефективності впровадження запропонованої програми в контексті проблеми дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 94

Дипломні роботи з Педагогіки

 
< Попередня   Наступна >
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024