Активізація пізнавальної діяльності як умова мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку 1.3. Чинники та критерії комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Взаємодія ЗДО та батьків як необхідний чинник мовленнєвого розвитку дошкільників з використанням художніх творів для дітей 2.2. Розвиток уяви дошкільника засобами художнього слова (в ході ознайомлення з творами Лесі Українки) 2.3. Сучасні аспекти розвитку мовлення та мислення дошкільників засобами художнього слова крізь призму застосування кращого досвіду відомих педагогів 2.4. Методи та методики дослідження рівня розвитку мовлення дошкільників ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |