Застосування проєктних технологій у старшій школі на уроках інформатики |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Аналіз становлення і розвитку проєктної технології в педагогічному дискурсі ХХ століття 1.2. Проблема впровадження проєктних технологій у навчально-виховний процес у сучасних наукових підходах 1.3. Можливості реалізації проєктних технологій в освітньому процесі Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 2.1. Метод проєктів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики 2.2. Впровадження проєктних технологій у процесі навчання та контрою на уроках інформатики 2.3. Застосування проєктної технології у розрізі компетентнісного підходу до навчання інформатики 2.4. Діагностика впливу методу проєктів на інформаційну компетентність учнів Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 81 Дипломні роботи з Методики викладання інформатики |
Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |