Методика організації індивідуальної навчально-пізнавальної діяльності учнів 3-го класу під час вивчення природознавства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА 1.1. Проблема індивідуалізації навчальної діяльності школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність індивідуального підходу 1.3. Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до дітей в умовах ЗНЗ РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 3-ГО КЛАСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА 2.1. Організація індивідуальної практичної роботи в процесі засвоєння молодшими школярами знань з природознавства 2.2. Самостійна робота на уроках природознавства в контексті індивідуалізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 2.3. Експериментальне дослідження з вивчення шляхів удосконалення індивідуальної навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час вивчення природознавства 2.3.1. Вивчення стану роботи ЗНЗ з проблеми реалізації індивідуального підходу до дітей 2.3.2. Експериментальна технологія удосконалення роботи з організації індивідуальної навчально-пізнавальної діяльності учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 131 Дипломні роботи з Методики викладання природознавства |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 600 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |